Fri frakt på köp över 799 krÖppet köp 14 dagarKöp nu betala sen

Köpvillkor

Klicka på en rubrik nedan för att komma till det avsnittet, eller scrolla nedåt.
Har du några som helst frågor om våra köpvillkor eller någonting annat, tveka inte att kontakta oss!

Företagsinformation
Ordervillkor
Betalning
Avbeställning
Leverans
Skadade varor vid leverans
Felaktiga varor vid leverans
Outlösta paket
Ångerrätt
Bytesrätt
Garanti & Reklamation
Force Majeure
Integritetspolicy
Cookies


Företagsinformation

Peaceofhome.se drivs av Auriga Web Solutions, som har organisationsnummer 831103-0269. Företaget är registrerat på adressen Frövigatan 8, 124 70 Bandhagen, Sverige (OBS, endast kontorsadress). Läs mer om oss här.

 

Ordervillkor

Vid beställning på peaceofhome.se träffas ett avtal mellan dig som kund och peaceofhome.se när du betalat ditt köp och mottagit en orderbekräftelse via e-post.

Vi förbehåller oss rätten att ändra lagda och bekräftade ordrar till följd av skrivfel och liknande misstag (exempelvis felaktiga priser på grund av tryckfel). Du kommer att informeras om ändringen via e-post om detta skulle inträffa och du har då rätt att avbeställa eller ändra din order kostnadsfritt.

Vi förbehåller oss även rätten att annullera en lagd order inom 14 dagar från och med dagen ordern registrerades till följd av leveranshinder hänförligt till eller prishöjning hos leverantör. Vid eventuell slutförsäljning meddelas du detta och din order makuleras.

Du måste vara myndig (18 år) för att kunna handla på peaceofhome.se. Är du 17 år eller yngre behöver vi målsmans intyg i samband med köpet för att det ska ses som en giltig beställning.

 

Betalning

Alla våra priser är som standard angivna i SEK. Om du väljer att använda vår valutaomvandlare visas ett ungefärligt pris i den valutan, men summan som dras vid eventuellt köp från ditt konto är den som motsvarar priset i SEK. Vi erbjuder säkra och trygga betalningar genom bl.a. StripeKlarna samt Mondido Payments. Vi är glada över att kunna erbjuda ett brett urval av olika betalsätt:

- Kortbetalning (Visa, MasterCard, American Express, Maestro m.fl.)
- Klarna Faktura ("Betala senare med Klarna")
- Delbetalning av Klarna Faktura ("Finansiera med Klarna")
- Bankbetalning ("Betala nu med Klarna")
- Swish
- Företagsfaktura (för företag eller offentlig sektor)
- Apple Pay (på Apple-enheter)
- Google Pay

       

      Du väljer ditt betalsätt när du slutför ditt köp i kassan. Alla priser på peaceofhome.se är inklusive 25 % moms.

       

      Kortbetalning

      Du betalar säkert med bank- eller kreditkort. Pengarna dras direkt vid köptillfället från ditt kort och all information skickas krypterad till din bank. Stripe använder sig av 3D Secure 2, PSD2 och SCA bland annat. Du kan betala med de flesta bankkorten så som Visa, MasterCard, American Express med mera. Vi tillämpar inga extra avgifter när du betalar med kort.

       

      Klarna Faktura ("Betala senare med Klarna")

      Du kan välja att få hem varorna först och sedan betala med faktura eller delbetala din faktura via Klarna.

      När du betalar via Klarna Faktura handlar du tryggt och enkelt. Du behöver aldrig uppge dina kortuppgifter, och betalar alltid efter att du fått hem dina varor.

      - Få alltid hem varan innan du betalar
      - Betalningstid - alltid minst 14 dagar
      - Ladda ner dina fakturor från klarna.se
      - Möjlighet till delbetalning

         

        Du kan välja en kredittid på 14 dagar, betala i slutet av nästa månad eller Månadsfaktura i Kassan.

        Klarna tar ut en påminnelseavgift vid utebliven betalning. Har du handlat för under 60 kr tillkommer 29 kr och har du handlat för 60 kr eller mer tillkommer 60 kr i påminnelseavgift. Även en dröjsmålsränta om 24 % plus gällande referensränta tillkommer. Sker ingen betalning därefter kan fordran därefter komma att överlämnas för inkassohantering där ytterligare inkassokostnader kan tillkomma. Läs mer här.

        Du kan välja tjänsten Månadsfaktura i Kassan, då kommer fakturan istället att inkluderas i din månadsfaktura i enlighet med de villkor som gäller för Månadsfaktura hos Klarna.

        Vid köptillfället görs en kreditprövning som i vissa fall innebär att en kreditupplysning tas. Du får då en kopia på kreditupplysningen per post.

        När du har fått din faktura kan du, i stället för att betala hela fakturan på en gång, erbjudas att betala in ett lägre belopp och på så sätt ansöka om att göra om din faktura till en flexibel delbetalning. Detta innebär att du betalar i din egen takt med minst 50 kr per månad. Den effektiva räntan vid ett köp om 10 000 kr, 29 kr i månatlig administrativ avgift, 19,90% i rörlig ränta och betalning över 12 månader är 29,22%. Varje delbetalning blir då 955 kr per månad och din totalkostnad blir 11 458 kr. För omvandling av din faktura till en flexibel delbetalning gäller följande allmänna villkor. Här hittar du även information om Standardiserad europeisk konsumentkreditinformation.

         

        Delbetalning av Klarna Faktura ("Finansiera med Klarna")

        Väljer du Delbetalning av Klarna Faktura ("Finansiera med Klarna") direkt i Kassan innebär det att du delar upp din betalning på 6, 12, 24, 36 månader eller delbetala i din egen takt. Du ser direkt vad din månadskostnad blir för de olika valen. Vid fast delbetalning beräknas räntekostnaden på det totala utestående beloppet, vilket betyder att månadskostnaden blir högre den första månaden och lägre den sista månaden. Första betalningen sker alltid i slutet på nästkommande månad, d.v.s. handlar du i maj sker den första inbetalningen i slutet av juni.

        I samband med köpet görs en kreditprövning som i vissa fall innebär att en kreditupplysning tas. Du kommer då få en kopia på kreditupplysningen per post. Om Klarna finner att du inte har tillräckligt betalningsutrymme för att fullfölja betalningsåtagandet förbehåller sig Klarna rätten att neka din ansökan om delbetalning.

         

        Bankbetalning ("Betala nu med Klarna")

        Du kan välja att göra en betalning via Klarna och din internetbank med några få klick i Kassan, välj då alternativet  "Betala nu med Klarna". Välj bland de flesta svenska banker så som t.ex. Nordea, Swedbank, Sparbanken, Handelsbanken, SEB, Danske Bank. Det kostar ingenting extra att betala via bankbetalning.

         

        Företagsfaktura (för företag eller offentlig sektor)

        I samarbete med Collector Bank AB erbjuder vi företag och offentlig sektor (t.ex. skolor, äldreboenden, myndigheter o.s.v.) att betala med faktura eller delbetalning av faktura.

        När du väljer företagsfaktura som betalsätt får du hem dina varor innan du betalar. Du kan sedan välja att betala hela beloppet med en gång eller dela upp betalningen i mindre delar. Fakturan förfaller inom 30 dagar. En aviavgift på 19 kr tillkommer.

        Du kan välja delbetalning upp till 36 månader genom att betala in det lägsta belopp som är angivet på fakturan. Vid delbetalning tillkommer en ränta på 19,20 % per år.

        En mindre kreditprövning görs, som i vissa fall innebär kreditupplysning. Vid försenad eller utebliven betalning debiteras en förseningsavgift samt dröjsmålsränta. Fakturan kommer via e-post till den e-postadress du anger vid köptillfället. För att se fullständiga villkor för Collectors faktura, klicka här.

         

        Swish

        Swish är en mobil betaltjänst som används mellan privatpersoner och från privatpersoner till anslutna företag, föreningar och organisationer. Du som privatperson kan ladda ned deras app helt kostnadsfritt. Välj sedan Swish i kassan, skriv in ditt telefonnummer och verifiera betalningen via appen - hur enkelt och snabbt som helst! Vi tillämpar inga extra avgifter när du betalar via Swish.

        Upplever du problem när du ska betala med Swish, kan det bero på flera olika anledningar. En av de vanligaste orsakerna är att du påbörjat andra betalningar via appen som du inte slutfört eller att appen av någon annan anledning hakat upp sig. Stäng ner Swish och eventuellt även ditt mobila BankID på telefonen och öppna inte igen förrän det står så i vår Kassa. En annan orsak till problem med betalning via Swish är att du kan behöva ändra beloppsgränsen via din bank - det gör du enklast genom att logga in på din internetbank och klicka dig fram till SwishFör ytterligare instruktioner om hur du gör detta, vänligen klicka på någon av länkarna nedan till de vanligaste bankerna;

         

        Apple Pay

        Använder du en Apple-enhet så som iPad eller iPhone och anslutit dig till Apple Pay kan du enkelt och säkert genomföra ditt köp med några få klick. Det kostar ingenting extra för dig att betala med Apple Pay.

          

        Google Pay

        Med Google Pay kan du betala enkelt och säkert med hjälp av en accelererad Utcheckningsprocess. När du betalar med Google Pay behöver du inte manuellt ange din kreditkortsinformation eller leveransadress. Du måste använda en av följande webbläsare på din dator eller mobil för att kunna se Google Pay-knappen i vår Kassa; Google Chrome, Apple Safari, Mozilla Firefox eller UCWeb UC Browser. Det kostar ingenting extra för dig att betala med Google Pay.

         

        Avbeställning

        Du kan i de flesta fall avbeställa en order helt eller delvis så länge frakt inte är bokad eller din/a varor ej börjat paketeras eller levereras. Har paketering eller leverans påbörjats kan du i vissa fall avbeställa mot en avgift. Ta i sådana fall kontakt med oss omgående för mer detaljerad information. Observera att möbler och större försändelser ej kan avbeställas under pågående leverans. Om du önskar att ångra ett sådant köp behöver du ta emot leveransen och kan sedan välja att ångra ditt köp/returnera varorna.

         

        Leverans

        Du får alltid fri frakt på ordrar som överstiger 799 kr inom Sverige på peaceofhome.se! För ordrar under 800 kr betalar du från 49 kr och uppåt i fraktkostnad (inklusive moms). Vi använder oss endast av seriösa fraktbolag så som bl.a. DHL, Bring, PostNord och DB Schenker.

                    

        Beroende på storlek och vikt får du dina beställda varor levererade till närmaste postombud eller hem till din dörr / port / tomtgräns (i mån av framkomlighet).

        Kommer varan till ett ombud kommer du att meddelas detta via e-post, SMS eller avisering via brev.

        Större försändelser levereras med ett transportbolag direkt hem till dig och du kommer att bli kontaktad minst 24 timmar innan leveransen sker med information om tidpunkt och för att säkerställa att du är hemma vid föreslagen tid. När transportbolaget anländer behöver du kunna vara behjälplig att bära om situationen kräver det. Angivna telefonnummer ska vara aktuella och nåbara. ID-kontroll av mottagaren kommer att ske.

        Om du önskar hjälp med inbärning av din eller dina varor in i ditt hem, vänligen köp till detta här.

        De flesta varor levereras inom 2-5 arbetsdagar efter genomfört köp, men då vi skickar våra varor från olika lager kan leveranstiden ibland skilja sig mellan olika produkter. Du ser alltid klart och tydligt på respektive produktsida hur lång tid leveransen beräknas ta. Peaceofhome.se kan inte garantera en exakt leveranstid, utan denna ska ses som en preliminär uppgift. Alla uppgifter om leveranstider avser arbetsdagar, om inget annat anges - det vill säga leveranstiden inkluderar inte helger eller officiella helgdagar.

        Om leveranstiden mot förmodan blir längre än vad som angivits i din orderbekräftelse så meddelar vi dig detta snarast möjligt efter det att förseningen kommit oss tillkänna. Vi förbehåller oss rätten att friskriva oss från alla ersättningskrav till kund gällande leveransförseningar.

        Om en vara inte finns i lager kan längre leveranstid förekomma, ibland mellan 8-10 veckor. Vid försenad leverans på grund av sådana omständigheter informerar vi dig omedelbart efter lagd beställning och du kan då alltid avbryta din beställning kostnadsfritt.

        Det kan hända att du får flera leveranser, det vill säga delleveranser, om du beställer varor från mer än ett varumärke.

        Du som kund ansvarar för att leveransen besiktas vid mottagandet. Syns skada på emballaget ska detta noteras på fraktsedeln innan fraktsedeln kvitteras. Läs mer om transportskador under Skadade varor vid leverans.

        Vid ej uthämtade paket eller om du inte är plats i ditt hem när varor levereras direkt dit (i enlighet med avtalad tid), debiteras du en hanteringsavgift om 395 kr (inkl. moms).

        Vi levererar endast inom Sverige.

        VIKTIGT: Vi rekommenderar alltid att du sparar emballaget, det vill säga kartongen eller annat som dina varor levererats i, under två veckor efter mottagandet. Detta för att säkerställa din ångerrätt som gäller i 14 dagar efter mottagandet av dina varor.

         

        Skadade varor vid leverans

        Det är ditt ansvar som konsument att noggrant kontrollera att dina varor är hela när du mottager leveransen. Även mindre skador på varans emballage ska noteras av både dig och speditören. Du måste kontakta oss inom 7 dagar från den dag du tagit emot varorna med bild och skadebeskrivning, samtidigt som medföljande emballage inklusive eventuella pallar ska sparas. Gör du inte det riskerar du att inte få ersättning för skadorna. Anmäl skadade varor genom att kontakta oss.

        OBS! Använd EJ eventuellt bifogad retursedel om vi inte ber dig att göra detta. Använder du eventuellt bifogad retursedel på eget initiativ utan att vi ber dig att returnera den skadade varan, kommer vi att behöva debitera dig för returfrakten.

         

        Felaktiga varor vid leverans

        Om du mot all förmodan skulle ta emot en vara som inte stämmer överens med det du beställt, vänligen kontakta oss omgående, beskriv vad som är fel och bifoga minst en tydlig bild som visar varan du tagit emot och invänta vidare instruktioner. I de absolut flesta fall får du behålla den felaktiga varan och vi skickar den korrekta till dig utan extra kostnad. OBS! Använd EJ eventuellt bifogad retursedel om vi inte ber dig att göra detta. Använder du eventuellt bifogad retursedel på eget initiativ utan att vi ber dig att returnera den felaktiga varan, kommer vi att behöva debitera dig för returfrakten.

         

        Outlösta paket

        Paket som inte löses ut debiteras en hanteringsavgift om 395 kr (inkl. moms) för att täcka de avgifter som debiteras oss av fraktbolaget och som uppkommer i samband med att paketet går i retur till oss. Vill du ångra ditt köp, behöver du lösa ut ditt paket och följa instruktionerna under nedanstående avsnitt Ångerrätt eller Bytesrätt. Du som kund ansvarar för att de adressuppgifter samt den kontaktinformation (e-post och telefonnummer) som du anger i samband med köpet stämmer. Skickas paketet till fel adress eller du inte blir aviserad korrekt på grund av att du lämnat felaktiga adress- eller kontaktuppgifter och paketet går i retur till oss räknas detta som ett outlöst paket enligt ovan. Kontrollera gärna att dina uppgifter stämmer när köpet är genomfört och du kommer till "Tack-sidan" och kontakta oss omgående om du upptäcker att någon uppgift inte stämmer.

         

        Ångerrätt

        Du som privatperson har alltid 14 dagars ångerrätt (öppet köp) på peaceofhome.se i enlighet med distans- och hemförsäljningslagen (obs, vissa undantag gäller, se längre ner). Vill du nyttja ångerrätten behöver du kontakta oss och meddela att du vill ångra ditt köp inom 14 dagar, räknat från dagen du tagit emot varan. Returfrakten betalas av dig som kund, och du kommer att få instruktioner av oss hur du går tillväga när du har meddelat att du vill ångra köpet.

        Varan skall vara i nyskick och skickas tillbaka i oskadad originalförpackning med tillhörande emballage. Vi ansvarar inte för varan under leveransen. Om varan skadas eller kommer bort under leveransen förlorar du ångerrätten och vi kommer ej att kreditera dig. Eventuell tvist med ansvarigt fraktbolag ansvarar du som kund för i syfte att få ersättning från dem, vi ansvarar ej för denna typ av kontakt men kan givetvis vara behjälpliga vad gäller bilder och övrig information som behövs. När vi mottagit varan i originalförpackning i oskadat skick får du tillbaka dina pengar inom 30 dagar.

        OBS! Ångerrätten gäller ej för företagskunder.

        OBS! Täcken, kuddar, sängkläder, bäddmadrasskydd, handdukar, gardiner samt övriga textilartiklar ingår i ångerrätten förutsatt att förpackningen är obruten. Bruten förpackning kan ej ersättas då detta räknas som hygienartiklar. Ångerrätten gäller heller ej specialtillverkade produkter från varumärket Kraljevic Design, då deras möbler tillverkas specifikt utifrån en kunds val av färg o.s.v.

        Ångerrätten kan inte hävdas genom att låta bli att hämta ut ett paket. Paket som inte löses ut debiteras en hanteringsavgift. Du kan heller inte hävda din ångerrätt genom att inte vara på plats i ditt hem när varor levereras direkt tid enligt avtalad tid. I sådana fall debiteras du även en avgift enligt den som speditörsfirman tar ut.

         

        Bytesrätt

        Om du ångrar ditt köp och vill byta ut varan mot en annan gäller samma villkor som för ångerrätten (gäller privatpersoner). Detta innebär att du behöver kontakta oss och meddela att du vill ångra ditt köp inom 14 dagar, räknat från dagen du tagit emot varan. Returfrakten betalas av dig som kund, och du kommer att få instruktioner av oss hur du går tillväga när du har meddelat att du vill ångra köpet.

        Varan skall vara i nyskick och skickas tillbaka i originalförpackningen med tillhörande emballage. Vi ansvarar inte för varan under leveransen. Om varan skadas eller kommer bort på grund av att du är vårdslös förlorar du ångerrätten. När vi mottagit varan får du tillbaka dina pengar inom 30 dagar. Du kan sedan göra en ny beställning på vår hemsida, om du önskar en annan produkt.

        OBS! Bytesrätten gäller ej för företagskunder.

        OBS! Täcken, kuddar, sängkläder, bäddmadrasskydd, handdukar samt övriga textilartiklar ingår i bytesrätten förutsatt att förpackningen är obruten. Bruten förpackning kan ej ersättas då detta räknas som hygienartiklar. Bytesrätten gäller heller ej specialtillverkade produkter från varumärket Kraljevic Design, då deras möbler tillverkas specifikt utifrån en kunds val av färg o.s.v.

         

        Garanti & Reklamation

        Garantier, utöver den treåriga reklamationsrätten som du kan läsa om nedan, är något som bestäms av våra leverantörer och kan därmed skilja sig mellan olika produkter. Om en särskild garanti ingår för en produkt framgår detta samt vad garantin gäller i produktbeskrivningen för just den varan. Ett exempel är att du kan få 10 års garanti på många av våra sängar för fjäder- och rambrott.

        Alla varor på peaceofhome.se kommer med tre års reklamationsrätt inom Sverige enligt Konsumentköplagen. Reklamationsrätten gäller under tre år från den dagen du tagit emot varan. Du kan reklamera en vara om ett ursprungligt fel upptäcks på din vara. Ett ursprungligt fel innebär exempelvis ett fabrikationsfel eller något annat fel som kan påvisas funnits innan du tog emot varan. Upptäcks ett sådant fel, vänligen ta kontakt med oss omgående. Vid reklamation kommer vi i första hand att reparera eller ersätta din vara.

        Vi strävar givetvis alltid efter att du som kund ska bli 100 % nöjd i eventuella frågor som rör reklamation, men den gäller inte vid dessa fall:

        - Varan har skadats av en olyckshändelse efter det att du tagit emot varan (din hemförsäkring kan i vissa fall täcka sådana omständigheter)
        - Vid vanvård
        - Vid onormal användning
        - Om du ej följt skötsel- och serviceanvisningarna som kommit med varan eller står på produktsidan för produkten på peaceofhome.se.

           

          Force Majeure

          Händelser som ligger utanför vår kontroll och som skäligen inte kunnat förutses, hänföres till Force Majeure, vilket innebär att peaceofhome.se befrias från förpliktelser att fullgöra ingångna avtal.

           

          Integritetspolicy

          Vi värnar om din integritet och vill att du ska känna dig trygg med att handla på peaceofhome.se! Vi strävar alltid efter att agera utifrån gällande lagar och regler som rör personuppgiftsskydd och vill ge dig som kund största möjliga transparens och information om våra rutiner och processer. Nedan beskriver vilken slags information vi samlar in och hur denna används.

          Peaceofhome.se drivs av Auriga Web Solutions. Auriga Web Solutions, 831103-0269, Frövigatan 8 (endast kontor, ej kundmottagning eller butik), 124 70 Bandhagen, Sverige, hello@peaceofohome.se, är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter.

          I samband med din registrering och beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att fullfölja avtalet gentemot dig. Du har enligt GDPR (General Data Protection Regulation eller Dataskyddsförordningen på svenska) rätt att få veta vilken information som vi har registrerad om dig. Om den är felaktig, ofullständig eller irrelevant kan du begära att informationen ska rättas eller tas bort (med vissa begränsningar, som när exempelvis bokföringslagen har företräde rent juridiskt). Kontakta oss för mer information.

           

          Vad menas med personuppgifter?

          Med personuppgifter menas information som kan knytas till en enskild person.

           

          När bearbetar vi dina personuppgifter?

          Vi samlar in personuppgifter när du genomför ett köp, använder vår webbplats, är i kontakt med vår kundtjänst eller på något annat sätt interagerar med oss. Det huvudsakliga syftet med denna insamling är att ingå köpeavtal med dig som kund eller att på andra sätt förse dig med produkter, tjänster, information och erbjudanden.

           

          Vilka uppgifter samlar vi in?

          Peaceofhome.se sparar nedan uppgifter om dig som kund hos oss:

          Namn
          Adress
          Telefonnummer
          E-postadress
          Portkod (i de fall det är angivet)
          Orderhistorik
          IP-adress
          Information om din användning av Peace of home's webbplats
          Information om produkter och erbjudanden du visat intresse för och hur du interagerat med våra nyhetsbrev

             

            Varför behandlar vi dina personuppgifter?

            Vi behandlar dina personuppgifter för att kunna:

            -Tillhandahålla varor, tjänster och fullgöra våra förpliktelser gentemot dig i samband med ditt köp.
            - Hjälpa dig som kund när du kontaktar vår kundtjänst.
            - Ge dig attraktiva och relevanta erbjudanden och förbättra din upplevelse som besökare på vår webbplats och när du lagt beställning på vår sajt.
            - Fullgöra åtaganden i samband med hantering av garanti- reklamations- och returärenden.
            - Utveckla våra tjänster, produkter och erbjudanden så att de blir mer attraktiva för dig som kund.
            - Följa vid var tid gällande lagstiftning.

               

              Rättslig grund för insamling av personuppgifter

              Samtlig insamling av personuppgifter som utförs av peaceofhome.se görs baserat på rättsliga grunder. Uppgifterna kan dels behandlas som ett led i att vi genomför vårt åtagande till dig som kund i samband med köp och därigenom fullgöra avtal som ingåtts. Uppgifterna kan komma att bli behandlade med stöd av ditt specifika samtycke, som behöver vara frivilligt och med förståelse för innebörden för att det ska ge rättslig grund. För att kunna personalisera din upplevelse på vår webbplats och göra innehållet relevant samlas information in om ditt beteende på webbplatsen.

              I vissa fall kan dina personuppgifter bli behandlade utifrån en intresseavvägning, vilket exempelvis kan innebära en analys av ditt beteende på vår webbplats för att ge dig en skräddarsydd upplevelse.

              Slutligen kan personuppgifter komma att insamlas och behandlas för att peaceofhome.se ska kunna fullgöra rättsliga förpliktelser och följa lagstadgade krav.

               

              Lagring av och tillgång till personuppgifter

              Peaceofhome.se lagrar de uppgifter vi samlat in om dig under så lång tid som krävs för att vi ska kunna fullfölja våra förpliktelser gentemot dig avseende de ändamål som de samlades in för. De kan dock komma att lagras längre tid än så i de fall som det finns lagstadgade krav på peaceofhome.se som så kräver eller då bolagets rättsliga intressen förutsätter förlängd bearbetning.

              Personuppgifter behandlas strikt konfidentiellt inom peaceofhome.se och kan komma att vidarebefordras till tredje part enbart i samband med vi uppfyller våra åtaganden gentemot dig och fullgör de ändamål som uppgifterna samlats in för. Det kan exempelvis vara i samband med transport av dina varor, till mediapartners i samband med distribution av vår marknadsföring eller för att hantera betalningen av dina varor.

              Vi kommer aldrig att vidarebefordra dina personuppgifter till tredje part för marknadsföringsändamål utanför peaceofhome.se eller Auriga Web Solutions. Dina uppgifter kommer heller inte att säljas till tredje part utan ditt tillstånd.

              Dina personuppgifter lagras enligt högsta tekniska säkerhetsstandard och vi har organisatoriskt vidtagit åtgärder och infört rutiner för att säkerställa att de data vi fått tillgång till inte hamnar i fel händer.

               

              Cookies

              Peaceofhome.se använder sig av cookies och andra liknande tekniker för att kunna mäta och förstå hur vår webbplats används. En cookie är en liten textfil som lagras på din dator och som innehåller information för att hjälpa webbutiken att identifiera och följa användare.

              Cookies finns som sessionscookies och som cookies som lagras permanent på din dator. Under tiden för ditt första besök i webbutiken blir din webbläsare tilldelad en sessionscookie som är unik och som används för att inte blanda ihop dig som användare med andra användare. Sessionscookies försvinner när du stänger din webbläsare.

              För att kunna använda webbutiken bör du tillåta cookies i din webbläsare. Denna typ av cookie används enbart för att ge dig som besökare en bättre upplevelse och support och lagrar inga personliga uppgifter om dig.

              Cookies kan raderas. I denna webbutik används cookies exempelvis för att hålla koll på din kundvagn, dina inställningar och vilka sidor du besökt för att kunna ge dig en bättre kundupplevelse och support. Tredjepartsaktörer, som exempelvis Google, kan komma att använda dessa cookies för att bland annat visa relevanta annonser från peaceofhome.se. Läs mer om Googles policies för personuppgiftshantering här.


              TILL SIDANS BÖRJAN

              Lades precis till i Önskelistan:
              Min Önskelista
              Du lade precis till den här produkten i Varukorgen:
              Gå till Kassan