Klicka på en rubrik nedan för att komma till det avsnittet, eller scrolla nedåt.
Har du några som helst frågor om våra köpvillkor eller någonting annat, tveka inte att kontakta oss!
Företagsinformation
Ordervillkor
Betalning
Avbeställning
Leverans
Skadade varor vid leverans
Felaktiga varor vid leverans
Outlösta paket
Ångerrätt
Bytesrätt
Garanti & Reklamation
Force Majeure
Integritetspolicy
Cookies
Peaceofhome.se drivs av Klevrings Group AB med organisationsnummer 556905-3506.
Adress:
Stubbsundsvägen 13
131 41 Nacka
(OBS, endast kontorsadress).
Läs mer om oss här.
Vid beställning på peaceofhome.se träffas ett avtal mellan dig som kund och peaceofhome.se när du betalat ditt köp och mottagit en orderbekräftelse via e-post.
Vi förbehåller oss rätten att ändra lagda och bekräftade ordrar till följd av skrivfel och liknande misstag (exempelvis felaktiga priser på grund av tryckfel). Du kommer att informeras om ändringen via e-post om detta skulle inträffa och du har då rätt att avbeställa eller ändra din order kostnadsfritt.
Vi förbehåller oss även rätten att annullera en lagd order inom 14 dagar från och med dagen ordern registrerades till följd av leveranshinder hänförligt till eller prishöjning hos leverantör. Vid eventuell slutförsäljning meddelas du detta och din order makuleras.
Du måste vara myndig (18 år) för att kunna handla på peaceofhome.se. Är du 17 år eller yngre behöver vi målsmans intyg i samband med köpet för att det ska ses som en giltig beställning.
Alla våra priser är som standard angivna i SEK. Om du väljer att använda vår valutaomvandlare visas ett ungefärligt pris i den valutan, men summan som dras vid eventuellt köp från ditt konto är den som motsvarar priset i SEK. Vi erbjuder säkra och trygga betalningar genom bl.a. Stripe, Klarna samt Quickpay. Vi är glada över att kunna erbjuda ett brett urval av olika betalsätt:
Du väljer ditt betalsätt när du slutför ditt köp i kassan. Alla priser på peaceofhome.se är inklusive 25 % moms.
Du betalar säkert med bank- eller kreditkort. Pengarna dras direkt vid köptillfället från ditt kort och all information skickas krypterad till din bank. Stripe använder sig av 3D Secure 2, PSD2 och SCA bland annat. Du kan betala med de flesta bankkorten så som Visa, MasterCard, American Express med mera. Vi tillämpar inga extra avgifter när du betalar med kort.
Du kan välja att få hem varorna först och sedan betala med faktura eller delbetala din faktura via Klarna.
När du betalar via Klarna Faktura handlar du tryggt och enkelt. Du behöver aldrig uppge dina kortuppgifter, och betalar alltid efter att du fått hem dina varor.
Du kan välja en kredittid på 30 dagar, betala i slutet av nästa månad eller Månadsfaktura i Kassan.
Klarna tar ut en påminnelseavgift vid utebliven betalning. Har du handlat för under 60 kr tillkommer 29 kr och har du handlat för 60 kr eller mer tillkommer 60 kr i påminnelseavgift. Även en dröjsmålsränta om 24 % plus gällande referensränta tillkommer. Sker ingen betalning därefter kan fordran därefter komma att överlämnas för inkassohantering där ytterligare inkassokostnader kan tillkomma. Läs mer här.
Du kan välja tjänsten Månadsfaktura i Kassan, då kommer fakturan istället att inkluderas i din månadsfaktura i enlighet med de villkor som gäller för Månadsfaktura hos Klarna.
Vid köptillfället görs en kreditprövning som i vissa fall innebär att en kreditupplysning tas. Du får då en kopia på kreditupplysningen per post.
När du har fått din faktura kan du, i stället för att betala hela fakturan på en gång, erbjudas att betala in ett lägre belopp och på så sätt ansöka om att göra om din faktura till en flexibel delbetalning. Detta innebär att du betalar i din egen takt med minst 50 kr per månad. Den effektiva räntan vid ett köp om 10 000 kr, 29 kr i månatlig administrativ avgift, 19,90% i rörlig ränta och betalning över 12 månader är 29,22%. Varje delbetalning blir då 955 kr per månad och din totalkostnad blir 11 458 kr. För omvandling av din faktura till en flexibel delbetalning gäller följande allmänna villkor. Här hittar du även information om Standardiserad europeisk konsumentkreditinformation.
Väljer du Delbetalning av Klarna Faktura ("Finansiera med Klarna") direkt i Kassan innebär det att du delar upp din betalning på 6, 12, 24, 36 månader eller delbetala i din egen takt. Du ser direkt vad din månadskostnad blir för de olika valen. Vid fast delbetalning beräknas räntekostnaden på det totala utestående beloppet, vilket betyder att månadskostnaden blir högre den första månaden och lägre den sista månaden. Första betalningen sker alltid i slutet på nästkommande månad, d.v.s. handlar du i maj sker den första inbetalningen i slutet av juni.
I samband med köpet görs en kreditprövning som i vissa fall innebär att en kreditupplysning tas. Du kommer då få en kopia på kreditupplysningen per post. Om Klarna finner att du inte har tillräckligt betalningsutrymme för att fullfölja betalningsåtagandet förbehåller sig Klarna rätten att neka din ansökan om delbetalning.
Du kan välja att göra en betalning via Klarna och din internetbank med några få klick i Kassan, välj då alternativet "Betala nu med Klarna". Välj bland de flesta svenska banker så som t.ex. Nordea, Swedbank, Sparbanken, Handelsbanken, SEB, Danske Bank. Det kostar ingenting extra att betala via bankbetalning.
Swish är en mobil betaltjänst som används mellan privatpersoner och från privatpersoner till anslutna företag, föreningar och organisationer. Du som privatperson kan ladda ned deras app helt kostnadsfritt. Välj sedan Swish i kassan, skriv in ditt telefonnummer och verifiera betalningen via appen - hur enkelt och snabbt som helst! Vi tillämpar inga extra avgifter när du betalar via Swish.
Upplever du problem när du ska betala med Swish, kan det bero på flera olika anledningar. En av de vanligaste orsakerna är att du påbörjat andra betalningar via appen som du inte slutfört eller att appen av någon annan anledning hakat upp sig. Stäng ner Swish och eventuellt även ditt mobila BankID på telefonen och öppna inte igen förrän det står så i vår Kassa. En annan orsak till problem med betalning via Swish är att du kan behöva ändra beloppsgränsen via din bank - det gör du enklast genom att logga in på din internetbank och klicka dig fram till Swish. För ytterligare instruktioner om hur du gör detta, vänligen klicka på någon av länkarna nedan till de vanligaste bankerna;
Använder du en Apple-enhet så som iPad eller iPhone och anslutit dig till Apple Pay kan du enkelt och säkert genomföra ditt köp med några få klick. Det kostar ingenting extra för dig att betala med Apple Pay.
Med Google Pay kan du betala enkelt och säkert med hjälp av en accelererad Utcheckningsprocess. När du betalar med Google Pay behöver du inte manuellt ange din kreditkortsinformation eller leveransadress. Du måste använda en av följande webbläsare på din dator eller mobil för att kunna se Google Pay-knappen i vår Kassa; Google Chrome, Apple Safari, Mozilla Firefox eller UCWeb UC Browser. Det kostar ingenting extra för dig att betala med Google Pay.
Du kan i de flesta fall avbeställa en order helt eller delvis så länge frakt inte är bokad eller din/a varor ej börjat paketeras eller levereras. Har paketering eller leverans påbörjats kan du i vissa fall avbeställa mot en avgift. Ta i sådana fall kontakt med oss omgående för mer detaljerad information. En avbeställning är inte giltig förrän du mottagit bekräftelse från oss.
Observera att möbler och större försändelser ej kan avbeställas under pågående leverans. Om du önskar att ångra ett sådant köp behöver du ta emot leveransen och kan sedan välja att ångra ditt köp/returnera varorna. Om du väljer att inte ta emot en beställd möbel eller skrymmande gods som skickas med hemleverans, så denna går i retur till oss, kommer vi att debitera dig de faktiska kostnader som vi drabbas av från fraktbolaget inklusive faktisk ursprunglig frakt. Vi ansvarar ej för eventuell returprocess, om du väljer att inte ta emot en möbel / skrymmande gods under pågående leverans.
Du som avbeställer en specialtillverkad vara (varor som tillverkas efter att order lagts) kan behöva betala ersättning för havda kostnader fram till avbeställningen samt för utebliven vinst. Specialtillverkade varor inbegriper handmålade tavlor, posters där du önskar ett specifikt namn, möbler från LK Interior Design samt GoEs.
Du får alltid fri frakt på ordrar som överstiger 799 kr inom Sverige på peaceofhome.se!
För ordrar under 800 kr betalar du 79 kr i fraktkostnad (inklusive moms). Vi använder oss endast av seriösa fraktbolag så som bl.a. DHL, Bring, PostNord och DB Schenker.
Beroende på storlek och vikt får du dina beställda varor levererade till närmaste postombud eller hem till din dörr / port / tomtgräns (i mån av framkomlighet).
Kommer varan till ett ombud kommer du att meddelas detta via e-post, SMS eller avisering via brev.
Större försändelser levereras med ett transportbolag direkt hem till dig och du kommer att bli kontaktad minst 24 timmar innan leveransen sker med information om tidpunkt och för att säkerställa att du är hemma vid föreslagen tid. När transportbolaget anländer behöver du kunna vara behjälplig att bära om situationen kräver det. Angivna telefonnummer ska vara aktuella och nåbara. ID-kontroll av mottagaren kommer att ske.
Om du önskar hjälp med inbärning av din eller dina varor in i ditt hem, vänligen kontakta oss innan du lägger din order.
De flesta varor levereras inom 2-5 arbetsdagar efter genomfört köp, men då vi skickar våra varor från olika lager kan leveranstiden ibland skilja sig mellan olika produkter. Du ser alltid klart och tydligt på respektive produktsida hur lång tid leveransen beräknas ta. Peaceofhome.se kan inte garantera en exakt leveranstid, utan denna ska ses som en preliminär uppgift. Alla uppgifter om leveranstider avser arbetsdagar, om inget annat anges - det vill säga leveranstiden inkluderar inte helger eller officiella helgdagar.
Om leveranstiden mot förmodan blir längre än vad som angivits i din orderbekräftelse så meddelar vi dig detta snarast möjligt efter det att förseningen kommit oss tillkänna. Vi förbehåller oss rätten att friskriva oss från alla ersättningskrav till kund gällande leveransförseningar.
Om en vara inte finns i lager kan längre leveranstid förekomma, ibland mellan 8-10 veckor. Vid försenad leverans på grund av sådana omständigheter informerar vi dig omedelbart efter lagd beställning och du kan då alltid avbryta din beställning kostnadsfritt.
Det kan hända att du får flera leveranser, det vill säga delleveranser, om du beställer varor från mer än ett varumärke.
Du som kund ansvarar för att leveransen besiktas vid mottagandet. Syns skada på emballaget ska detta noteras på fraktsedeln innan fraktsedeln kvitteras. Läs mer om transportskador under Skadade varor vid leverans.
Vid ej uthämtade paket debiteras du en hanteringsavgift om upp till 499 kr (inkl. moms) respektive upp till 900 kr (inkl. moms) för hemleverans (det vill säga om du inte är plats i ditt hem när varor levereras direkt dit i enlighet med avtalad tid). Dessa avgifter motsvarar de avgifter vi belastas gällande fraktkostnader, lageravgifter och administration.
Vi levererar endast inom Sverige.
VIKTIGT: Vi rekommenderar alltid att du sparar emballaget, det vill säga kartongen eller annat som dina varor levererats i, under 30 dagar efter mottagandet. Detta för att säkerställa din ångerrätt som gäller i 30 dagar efter mottagandet av dina varor.
Det är ditt ansvar som konsument att noggrant kontrollera att dina varor är hela när du mottager leveransen. Även mindre skador på varans emballage ska noteras av både dig och speditören. Du måste kontakta oss inom 7 dagar från den dag du tagit emot varorna med bild och skadebeskrivning, samtidigt som medföljande emballage inklusive eventuella pallar ska sparas. Gör du inte det riskerar du att inte få ersättning för skadorna. Anmäl skadade varor här.
OBS! Använd EJ eventuellt bifogad retursedel om vi inte ber dig att göra detta. Använder du eventuellt bifogad retursedel på eget initiativ utan att vi ber dig att returnera den skadade varan, kommer vi att behöva debitera dig för returfrakten.
Om du mot all förmodan skulle ta emot en vara som inte stämmer överens med det du beställt, vänligen anmäl detta här och invänta vidare instruktioner. I de absolut flesta fall får du behålla den felaktiga varan och vi skickar den korrekta till dig utan extra kostnad. OBS! Använd EJ eventuellt bifogad retursedel om vi inte ber dig att göra detta. Använder du eventuellt bifogad retursedel på eget initiativ utan att vi ber dig att returnera den felaktiga varan, kommer vi att behöva debitera dig för returfrakten.
Paket som inte löses ut debiteras en hanteringsavgift om upp till 499 kr (inkl. moms) respektive upp till 900 kr (inkl. moms) för hemleverans (det vill säga om du inte är plats i ditt hem när varor levereras direkt dit i enlighet med avtalad tid). Dessa avgifter motsvarar de avgifter vi belastas gällande fraktkostnader, lageravgifter och administration.
Vill du ångra ditt köp, behöver du lösa ut ditt paket och anmäla ångerköpet här. Du som kund ansvarar för att de adressuppgifter samt den kontaktinformation (e-post och telefonnummer) som du anger i samband med köpet stämmer. Skickas paketet till fel adress eller du inte blir aviserad korrekt på grund av att du lämnat felaktiga adress- eller kontaktuppgifter och paketet går i retur till oss räknas detta som ett outlöst paket enligt ovan. Kontrollera gärna att dina uppgifter stämmer när köpet är genomfört och du kommer till "Tack-sidan" och kontakta oss omgående om du upptäcker att någon uppgift inte stämmer.
Du som privatperson har, bortsett från nedan undantag, 30 dagars ångerrätt (öppet köp) för fysiska produkter på peaceofhome.se i enlighet med distans- och hemförsäljningslagen.
OBS! ångerrätten gäller INTE för:
- Digitala produkter såsom digitala böcker som används online eller laddas ner.
- Underkläder
- Specialtillverkade varor, där du t.ex. själv anger mått, text eller bild på produkten.
- Företagskunder
Returkostnaden står du som kund för.
Du anmäler en retur via vår Returportal här och det behöver ske inom 30 dagar räknat från dagen du tagit emot varan. I Returportalen kan du välja hur du vill returnera; på egen hand (det måste dock skickas som företagspaket) eller med vår förtryckta retursedel.
Returkostnaden för paket du hämtat hos ombud är mellan 180 – 280 kr, beroende på paketets storlek och vikt. För skrymmande gods såsom möbler som du fått levererat hem till dig är returkostnaden mellan 800 – 1200 kr. Avgiften dras automatiskt av på din återbetalning och är inklusive moms.
Returen ska sedan vara oss tillhanda inom 14 dagar från dagen då du meddelat oss att du vill ångra ditt köp. Returer som inkommer senare än 14 dagar efter att du meddelat oss att du vill ångra ditt köp kommer ej att krediteras av oss.
Varan skall vara i nyskick och skickas tillbaka i oskadad originalförpackning med tillhörande emballage, förpackad på ett sådant sätt att varan är i samma skick som när du fick den. Kommer din retur tillbaka i ett sämre skick, eller om originalförpackningen saknas / är skadad kommer vi att göra ett värdeminskningsavdrag på upp till 100% av varans värde / köpbelopp exkl. frakt.
Du som kund ansvarar för att packa varan väl så att den inte riskerar att skadas under transporten.
Om varan skadas under transporten riskerar du att förlora din ångerrätt och vi kommer inte att kreditera dig. Eventuell tvist med ansvarigt fraktbolag ansvarar du som kund för i syfte att få ersättning från dem, vi ansvarar ej för denna typ av kontakt men kan givetvis vara behjälpliga vad gäller bilder och övrig information som behövs.
När vi mottagit varan i originalförpackning i oskadat skick får du tillbaka dina pengar inom 14 dagar.
Ångerrätten kan inte hävdas genom att låta bli att hämta ut ett paket. Paket som inte löses ut debiteras en hanteringsavgift om upp till 499 kr (inkl. moms). Du kan heller inte hävda din ångerrätt genom att inte vara på plats i ditt hem när varor levereras direkt dit enligt avtalad tid. I sådana fall debiteras du även en avgift om upp till 599 kr (inkl. moms).
Om du ångrar ditt köp och vill byta ut varan mot en annan gäller samma villkor som för ångerrätten (gäller privatpersoner), se ovan. Du kan sedan enkelt lägga en ny order på peaceofhome.se.
OBS! Bytesrätten gäller ej för företagskunder.
OBS! Bytesrätten gäller ej specialtillverkade varor: "Alfons Åberg poster - Namn (Välj själv)" samt "Alfons Åberg Poster - Bokstav".
Garantier, utöver den treåriga reklamationsrätten som du kan läsa om nedan, är något som bestäms av våra leverantörer och kan därmed skilja sig mellan olika produkter. Om en särskild garanti ingår för en produkt framgår detta samt vad garantin gäller i produktbeskrivningen för just den varan.
Alla varor på peaceofhome.se kommer med tre års reklamationsrätt inom Sverige enligt Konsumentköplagen. Reklamationsrätten gäller under tre år från den dagen du tagit emot varan. Du kan reklamera en vara om ett ursprungligt fel upptäcks på din vara. Ett ursprungligt fel innebär exempelvis ett fabrikationsfel eller något annat fel som kan påvisas funnits innan du tog emot varan. Upptäcks ett sådant fel, vänligen anmäl detta här omgående.
Vi reserverar oss för att produktbilder inte alltid exakt återger produkternas verkliga utseende samt färg. Hur färger i bilder återges kan bl.a. bero på vilken typ av bildskärm som används samt vilka inställningar den har. Vi godkänner ej reklamationer som åberopas på grund av att man är missnöjd med färgen på varan, då gäller istället att man kan ångra sitt köp inom 30 dagar.
Vi strävar givetvis alltid efter att du som kund ska bli 100 % nöjd i eventuella frågor som rör reklamation, men den gäller inte vid dessa fall:
- Varan har skadats av en olyckshändelse efter det att du tagit emot varan (din hemförsäkring kan i vissa fall täcka sådana omständigheter).
- Vid vanvård.
- Vid onormal användning.
- Om du ej följt skötsel- och serviceanvisningarna som kommit med varan eller står på produktsidan för produkten på peaceofhome.se.
Enligt Konsumentköplagen hanterar vi reklamationer enligt följande förlopp:
I första hand: Vi reparerar varan eller ersätter den, givetvis utan extra avgifter. Det är mycket sällan en reparation av en vara är aktuell, i de absolut flesta fall skickar vi en ny vara till dig. Om varan utgått kommer vi att föreslå liknande alternativ till dig.
I andra hand: Om vi av någon anledning inte kan reparera eller ersätta varan (om den exempelvis utgått från sortimentet och inga alternativa produkter är aktuella) kommer vi att göra ett rimligt prisavdrag.
I tredje hand: Om inga av ovanstående alternativ kan tillämpas kan du häva köpet och få pengarna tillbaka. Eventuell returfrakt står vi för. Viktigt att notera är att hävning av köpet endast kan göras om vi av någon anledning inte kan fullfölja de övriga alternativen (i turordning). Detta innebär att vi har rätt att i första hand ersätta eller laga varan, i andra hand göra ett prisavdrag och om vi inte kan fullfölja något av dessa alternativ kan du häva köpet helt enligt Konsumentköplagen. Önskar du däremot ångra ditt köp gäller villkoren för ångerrätt.
Händelser som ligger utanför vår kontroll och som skäligen inte kunnat förutses, hänföres till Force Majeure, vilket innebär att peaceofhome.se befrias från förpliktelser att fullgöra ingångna avtal.
Vi värnar om din integritet och vill att du ska känna dig trygg med att handla på peaceofhome.se! Vi strävar alltid efter att agera utifrån gällande lagar och regler som rör personuppgiftsskydd och vill ge dig som kund största möjliga transparens och information om våra rutiner och processer. Nedan beskriver vilken slags information vi samlar in och hur denna används.
Peaceofhome.se drivs av Klevrings Group AB, 556905-3506.
Stubbsundsvägen 13 (endast kontor, ej kundmottagning eller butik)
131 41 Nacka, Sverige,
hello@peaceofohome.se,
Ovan företag är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter.
I samband med din registrering och beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att fullfölja avtalet gentemot dig. Du har enligt GDPR (General Data Protection Regulation eller Dataskyddsförordningen på svenska) rätt att få veta vilken information som vi har registrerad om dig. Om den är felaktig, ofullständig eller irrelevant kan du begära att informationen ska rättas eller tas bort (med vissa begränsningar, som när exempelvis bokföringslagen har företräde rent juridiskt). Kontakta oss för mer information.
Med personuppgifter menas information som kan knytas till en enskild person.
Vi samlar in personuppgifter när du genomför ett köp, använder vår webbplats, är i kontakt med vår kundtjänst eller på något annat sätt interagerar med oss. Det huvudsakliga syftet med denna insamling är att ingå köpeavtal med dig som kund eller att på andra sätt förse dig med produkter, tjänster, information och erbjudanden.
Peaceofhome.se sparar nedan uppgifter om dig som kund hos oss:
Vi behandlar dina personuppgifter för att kunna:
Samtlig insamling av personuppgifter som utförs av peaceofhome.se görs baserat på rättsliga grunder. Uppgifterna kan dels behandlas som ett led i att vi genomför vårt åtagande till dig som kund i samband med köp och därigenom fullgöra avtal som ingåtts. Uppgifterna kan komma att bli behandlade med stöd av ditt specifika samtycke, som behöver vara frivilligt och med förståelse för innebörden för att det ska ge rättslig grund. För att kunna personalisera din upplevelse på vår webbplats och göra innehållet relevant samlas information in om ditt beteende på webbplatsen.
I vissa fall kan dina personuppgifter bli behandlade utifrån en intresseavvägning, vilket exempelvis kan innebära en analys av ditt beteende på vår webbplats för att ge dig en skräddarsydd upplevelse.
Slutligen kan personuppgifter komma att insamlas och behandlas för att peaceofhome.se ska kunna fullgöra rättsliga förpliktelser och följa lagstadgade krav.
Peaceofhome.se lagrar de uppgifter vi samlat in om dig under så lång tid som krävs för att vi ska kunna fullfölja våra förpliktelser gentemot dig avseende de ändamål som de samlades in för. De kan dock komma att lagras längre tid än så i de fall som det finns lagstadgade krav på peaceofhome.se som så kräver eller då bolagets rättsliga intressen förutsätter förlängd bearbetning.
Personuppgifter behandlas strikt konfidentiellt inom peaceofhome.se och kan komma att vidarebefordras till tredje part enbart i samband med vi uppfyller våra åtaganden gentemot dig och fullgör de ändamål som uppgifterna samlats in för. Det kan exempelvis vara i samband med transport av dina varor, till mediapartners i samband med distribution av vår marknadsföring eller för att hantera betalningen av dina varor.
Vi kommer aldrig att vidarebefordra dina personuppgifter till tredje part för marknadsföringsändamål utanför peaceofhome.se eller Klevrings Group AB. Dina uppgifter kommer heller inte att säljas till tredje part utan ditt tillstånd.
Dina personuppgifter lagras enligt högsta tekniska säkerhetsstandard och vi har organisatoriskt vidtagit åtgärder och infört rutiner för att säkerställa att de data vi fått tillgång till inte hamnar i fel händer.
Peaceofhome.se använder sig av cookies och andra liknande tekniker för att kunna mäta och förstå hur vår webbplats används. En cookie är en liten textfil som lagras på din dator och som innehåller information för att hjälpa webbutiken att identifiera och följa användare.
Cookies finns som sessionscookies och som cookies som lagras permanent på din dator. Under tiden för ditt första besök i webbutiken blir din webbläsare tilldelad en sessionscookie som är unik och som används för att inte blanda ihop dig som användare med andra användare. Sessionscookies försvinner när du stänger din webbläsare.
För att kunna använda webbutiken bör du tillåta cookies i din webbläsare. Denna typ av cookie används enbart för att ge dig som besökare en bättre upplevelse och support och lagrar inga personliga uppgifter om dig.
Cookies kan raderas. I denna webbutik används cookies exempelvis för att hålla koll på din kundvagn, dina inställningar och vilka sidor du besökt för att kunna ge dig en bättre kundupplevelse och support. Tredjepartsaktörer, som exempelvis Google, kan komma att använda dessa cookies för att bland annat visa relevanta annonser från peaceofhome.se. Läs mer om Googles policies för personuppgiftshantering här.