Fri frakt över 799 kr*
Öppet köp 30 dagar
Köp nu betala sen
Nöjda kunder sedan 2017
Enkla returer
"Aj! Det gör ont att slå ett finger. Aj! Det gör ont att trampa på ett bi." PIL är en bokserie till den första läsundervisningen. Alla böcker är skrivna efter...
Alex spelar fotboll för Malmö FF och har precis blivit uttagen i P15- landslaget. När Alex reser till London för att spela landskamp försvinner hans magiska tröja på vägen. Alex...
Alex spelar fotboll i BK Flagg och han är bra. Det beror på den magiska tröjan, som han fått av farmor. En dag ringer Malmö FF:s tränare för U15. De...
Serie-final i Allsvenskan. Malmö FF möter AIK och Alex ska vara med. Dagen innan matchen fyller Alex år och då kommer farmor med en oroväckande nyhet. Den magiska tröjan kommer...
Det är sommar och grannarna på gruppboendet Bofinken njuter av ledighet, sol och värme. Snart fyller Jolly år och hon vill planera födelsedagen tillsammans med grannarna och sin pojkvän, Lasse....
Känd från TV! När Alva vill något riktigt mycket vet hon precis hur hon ska göra.Det är tur att hon är så påhittig.Alva vaknar av att hon är arg. Mamma och...
Känd från TV!Alva har sommarlov mellan ettan och tvåan och börjar vänja sig vid att bo i Henriksdal. Och så lär hon känna Fabians storebror, Henrik. När han finns i...
Känd från TV! Alva ska börja tvåan i en ny skola. Men hon vill varken börja ny skola eller ny klass. Dessutom är det den fulaste skola hon har sett. Bara...
Känd från TV! Alva vill börja på ridskola. Egentligen tycker hon inte om hästar, men både Julia och Hilda ska börja, så då vill Alva också. Mamma och pappa säger att...
Känd från TV! Vad är det med Alvas kompis Hilda? Hilda brukar vara glad och pigg. Nu är hon trött och så kissar hon hela tiden. Hilda måste vara på sjukhuset....
Känd från TV!Alvas sommarlov mellan tvåan och trean börjar inte så bra. Lillebror bestämmer sig för att komma redan på skolavslutningen. Mamma har blivit fånig för hon är kär i...
Den här boken handlar om andra världskriget, som började 1939 och höll på i sex år. Kriget började i Europa och spred sig till andra delar av världen. Bomber och...
/ LÄTTLÄST/Anna Karenina är en mycket vacker kvinna. Hon bor i den ryska staden Sankt Petersburg. Hon är gift och har en son. Hon möter den rike greven Vronskij och...
/ LÄTTLÄST /Hanna och hennes man Broman får en dotter som heter Johanna. De lever på landet och får slita hårt. När Broman dör flyttar Hanna och Johanna till staden....
Äntligen ihop handlar om längtan efter att bo tillsammans med den man är kär i, men också om svårigheten att anpassa sig efter någon annan när man är van vid att...
Äntligen ihop handlar om längtan efter att bo tillsammans med den man är kär i, men också om svårigheten att anpassa sig efter någon annan när man är van vid...
Appar använder vi dagligen och finns med hur många funktioner som helst. Vi använder dem för att chatta, lyssna på musik, spela spel, boka resor och fixa fina bilder och...
Fulin har varit singel länge. När hon träffar bagaren Gustav Fager blir hon genast förälskad. Han verkar helt perfekt, tycker Fulin.Men redan på deras första dejt säger Gustav något riktigt...
Är du rädd för spindlar eller höga höjder? Är du en person som lätt blir arg när du förlorar?Psykologen Liv Svirsky är expert på känslor och guidar oss genom två...
/ LÄTTLÄST /Ann-Helén Laestadius har skrivit en lättläst gnistrande berättelse om en tonårings längtan bort från tradition och krav. Men när är man fri? undrar Johannes. Johannes är nitton år och...
Jens frilansar som journalist. Det går trögt, och han känner sig misslyckad. Men plötsligt kommer genombrottet, och Jens blir chefredaktör för en ny feministisk gratistidning. Men just när allt verkar...
Noa spelar basket i BBK Storm. Han och hans kompis Lukas tränar mest av alla i laget. De får spela varje match och ger allt för att vinna. Samir däremot...
/ LÄTTLÄST /Blir du orolig när du tänker på pengar? Du är inte ensam! Undersökningar visar att nästan varannan person känner stress när de tänker på sin ekonomi. Och det...
/ LÄTTLÄST / Livet som papperslös i Sverige är svårt och ensamt. Privatdetektiven Kouplan, från Flicka försvunnen, samlar burkar och saknar sin familj hemma i Iran. Men så dyker det upp...
/ LÄTTLÄST /Ett liv på landet, det är precis vad Johanna behöver. Slippa stan, ta det lugnt, känna grannarna, ha några får. Fåren ja. De smiter en dag, och kutar...
Johannes la lågenanavtsejagák ja årru fuolkijnis Badje Sohparin. Guodám la gymnásav danen gå äjgáda dárbahi suv ällosujton. Mavas Johannes sihtá iehtjádav dahkat. Márjju bargov åhtsåt, låhkåt, jåhtet hejmas mälggadij. Valla jus...
Beyoncé Knowles är en av världens största artister. Hon blev känd redan som tonåring, då som en av medlemmarna i gruppen Destiny’s Child. I dag uppträder hon som soloartist. Hon...
Look! A big horse.Look! A small horse.Look! A big dog.Look! A small dog. GO! Is a series of beginner books that can be used for teaching or independent reading. The...
Linnea och Bella träffas som vanligt efter skolan. De sitter på Linneas rum och kollar på YouTube. Linnea älskar klipp med gulliga djur, medan Bella gärna vill bli skrämd. Men...
I e-boken ”Bli inredare - så skapar du din drömkarriär steg för steg” visas steg för steg hur du blir inredare. Du får tips om varför du ska bli inredare,...
Bli professionell managementkonsult - 250 tips för managementkonsulter och andra konsulter. I denna e-bok beskrivs i 9 steg hur du blir professionell managementkonsult. T. ex. Så kommer du igång som...
Under en konferens på kafé Paradiset flörtar en av de manliga gästerna med Mona – han är mer än dubbelt så gammal som hon! Först tänker hon bara försöka glömma...
Din Varukorg är tom.
Land
län
Postnummer
Rabattkoden aktiveras i Kassan